Op romantisch weekend vertrekken? Veel ouders aarzelen om de sleutel van hun woning toe te vertrouwen aan hun pubers. In hun ergste nachtmerries zien ze beelden van uit de hand gelopen feestjes. Zorgeloos genieten van een weekendje weg is niet altijd evident. Op basis van deze insight ontwikkelde Ogilvy&Social.Lab een tv-spot voor Allianz.

Credits
Strategy: Jakub Hodbod
Media strategy: Sara Assi, Mathieu Gillain
Account: Marianne De Meuleneire, Ulrike Stolze
Creative Director: Mathieu Cardon
Creation: Sébastien Stevens, Bill Bilquin
Production: Brigitte Baudine
Production House: Uncle Bob / Director: Dirk Domen
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]