Allianz en Ogilvy&Social.Lab nemen weekendje vrij

Op romantisch weekend vertrekken? Veel ouders aarzelen om de sleutel van hun woning toe te vertrouwen aan hun pubers. In hun ergste nachtmerries zien ze beelden van uit de hand gelopen feestjes. Zorgeloos genieten van een weekendje weg is niet altijd evident. Op basis van deze insight ontwikkelde Ogilvy&Social.Lab een tv-spot voor Allianz.
Ogilvy&Social.Lab creëerde ook afgeleiden van de spot voor sociale media, met drie verschillende edits op basis van hetzelfde materiaal. Het doel van de campagne is enerzijds de merkbekendheid van Allianz in België te versterken en anderzijds eigenaars van een woning te informeren. Bij schade aan de woning zorgt Allianz namelijk voor de juiste vakman en de herstelling. De eerste resultaten van de campagne zijn alvast veelbelovend.
Credits
Strategy: Jakub Hodbod
Media strategy: Sara Assi, Mathieu Gillain
Account: Marianne De Meuleneire, Ulrike Stolze
Creative Director: Mathieu Cardon
Creation: Sébastien Stevens, Bill Bilquin
Production: Brigitte Baudine
Production House: Uncle Bob / Director: Dirk Domen

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


