Allyens trekt aandacht van Forbes

Allyens is een in Antwerpen gevestigd creatief bureau dat zich sinds twee jaar specialiseert in inclusieve, virale en millenniumcommunicatie. Het bureau wil meer inclusie en diversiteit brengen in de wereld van marketing en communicatie. Op de klantenlijst staan nu al onder meer Colruyt Groep, BNP Paribas, Reuters, VRT, De Voorzorg en Brussels Airport. Opmerkelijk, gezien de leeftijd van oprichters Taha Riani (21) en Hanan Challouki (25). En dat is ook de mensen van Forbes niet ontgaan. Het duo prijkt in de lijst van '30 Under 30 Europe 2018' in de categorie Media & Marketing.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]