Als apen en panda's de weg tonen...


Pairi Daiza laat zich zien in de stad. Meer bepaald via het 2m²-netwerk van Clear Channel. Het gaat om een home made campagne, dus zonder medewerking van een creatief bureau. Het mediaplan is dan weer het werk van Initiative en Rapport. De campagne loopt deze week via 2.650 borden en speelt in op de nabijheid van het bekende park. Er zijn twee champagnesterren: een aap en een panda. En telkens wordt de reisafstand tot het park vermeld.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


