Studenten zijn speelvogels, vooral in de blok, wanneer elk excuus goed is om niet te studeren. Dat was toch het uitgangspunt van The Fat Lady, toen men er op Facebook een actie bedacht rond een reeks van die excuses. Studenten die reageerden op de content, maakten kans op een fles Filliers.
De combinatie van herkenbaarheid, laagdrempeligheid en timing, zorgde voor interactie bij de getargete doelgroep (via likes), reacties en andere acties. Alles kadert binnen de nieuwe positionering van Filliers fruitjenevers en de nieuwe Facebook-pagina die opgestart werd.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]