Studenten zijn speelvogels, vooral in de blok, wanneer elk excuus goed is om niet te studeren. Dat was toch het uitgangspunt van The Fat Lady, toen men er op Facebook een actie bedacht rond een reeks van die excuses. Studenten die reageerden op de content, maakten kans op een fles Filliers.
De combinatie van herkenbaarheid, laagdrempeligheid en timing, zorgde voor interactie bij de getargete doelgroep (via likes), reacties en andere acties. Alles kadert binnen de nieuwe positionering van Filliers fruitjenevers en de nieuwe Facebook-pagina die opgestart werd.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]