Altice, de internationale telco- en mediagroep onder leiding van Patrick Drahi, kondigt de overname aan van Teads, een start-up gespecialiseerd in videoreclame en het geïntegreerd formaat « outstream ». De waarde van de overname wordt geschat op zo’n 285 miljoen euro. 75% van de aankoopprijs zal verrekend worden bij de definitieve ondertekening, een earn-out van 25% op de doelstellingen van 2017 volgt in 2018. De huidige directie zal aan het roer blijven van de onderneming. Pierre Chappez wordt lid van de raad van bestuur van Altice en zal er verantwoordelijk zijn voor de reclame.
Het bedrijf claimt een bereik van 1,2 miljard unieke bezoekers per jaar, waarvan 720 miljoen mobiel, met klanten als The Daily Mail, The Telegraph, Trinity Mirror, Der Spiegel, Axel Springer, Le Monde en Le Figaro. Teads heeft haar hoofdzetel in Luxemburg en staat op de 22ste plaats in het FrenchWeb 500 klassement van 2016. Er werken meer dan 500 mensen verdeeld over 21 landen.
Altice is in ons land al actief met de merken SFR Belgium en MCSTV.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]