Altijd een excuus voor Win for Life

Crea / News

beeld-website-airWat zou jij doen met 2000 euro extra in de maand? Waarschijnlijk allerlei excuses verzinnen om leuke dingen te gaan doen. Dat is ook exact wat Air doet in de nieuwe campagne voor Win for Life. 

De kerngedachte van de nieuwste Win for Life-campagne is dat elk excuus een goed excuus is om fun te beleven. Hoe onnozel dat excuus ook is. Een concept dat perfect past bij de baseline ‘Win for Life, da’s fun for life’ die Air vorig jaar lanceerde. De campagne wordt gevoerd op televisie en radio. Daarvoor bedacht Air een reeks van mini-afleveringen. Er werd gezocht naar een herkenbaar en populair format met de nodige humor. In bannering, pre-rolls en op sociale media werd het concept vereenvoudigd. Maar de gedachte blijft overal hetzelfde: Elk excuus is een goed excuus om bijvoorbeeld op restaurant te gaan. Ook al is dat excuus dat het bestek nog in de vaatwasser zit.

Credits
Client: Win for Life

Contact: Joke Vermoere, Celine Van Gansbeke

Agency: Air

Account: Elodie Paguad, Elien Onclinx

ECD: Eric Hollander

CD: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck

Creation: : Han Verschaeren, Ruben Van Maldeghem

Stratgey: Dieter Riemaeker

Head of Craft: Sophie Norman

Design: Caroline Marson, Maxim Douillet

Head of digital: Yann Balbaert

Agency TV producer: Tuyen Pham

Film Production Company: HAMLET

Executive Producer: Ruben Goots

Producer: Audrey Dierckx

Director: Deben van Dam

DOP: Wim Van Swijgenhoven

Editor: Stijn Deconinck

Post production: Ace Image Factory

Sound: Sonicville

Radio Production Company: Sonicville

Bannering Production: These Days