Altijd slimmer bij Aldi met Serviceplan

Crea / News

Met zijn nieuwste campagne herinnert Aldi zijn klanten eraan dat zeker in deze tijden van hoge inflatie "de slimme keuze" blijft gelden voor Aldi-huismerken en verse producten. Want "Kiezen voor Aldi, da's minder betalen".  

Deze campagne werd gerealiseerd door Serviceplan Group in samenwerking met Pivott voor de social media en Publicis en Mediaplus voor het medialuik. Ze richt zich tot alle doelgroepen van Aldi: singles, ouderen, koppels en uiteraard ook gezinnen. Voor de keyvisuals en de filmopnames werkte het bureau in trio met Ristretto en BOA, Ristretto verzorgde ook de postproductie.  

Deze campagne startte op 23 mei op televisie, (D)OOH, print, SoMe, digitaal en POS en zal vijf weken lang te zien zijn. 

Credits

Client: Aldi

Agency: Serviceplan

Account Director: Kathleen Driscart

Account team: Josine Sanfilippo

Strategy: Steffen Vander Mynsbrugge, Dimitrios Lemonias

Worldwide ECD: Jason Romeyko

Creative Director: Tony NaudtsDucène

Creatives (Copy/AD): Pieter De Langhe, Manuel Sarraf, Bram Van Looveren, Bram De Geyndt, Han Van den Hoof

DTP: Sylvain Kasprzyk, Bernard Durant, Benjamin

Motion Design: Valentin Taminiau,

RTV Producer: Marlies Neudt

Production Company: Ristretto
Production Manager: Geert De Wachter

Photographer: BOA

DOP: BOA

Stylste (on set): Eveline Briand

Make up & Hair: Laetitia Dewilde

Behind the scenes photographer: Jente Boone

Sound Production & Music: Sonhouse

Digital Agency: Plan.net

Project Manager: Justien Thomas

Digital Media Agency: Mediaplus

Social Media Agency: Pivott – An Bontemps

Media Agency: Publicis – Sascha van der Borght, Maarten Keyen,  Samy Belakbir