Always Move On

Move-On-NL-screenshot.jpg

Media

Move-On-NL-screenshot.jpg

BCD Travel pakt uit met Move On. Het nieuwe e-zine richt zich tot mensen die vaak op zakenreis gaan of regelmatig zakenreizen boeken voor hun collega’s. Het verschijnt acht keer per jaar in het Engels en het Nederlands. Scripta Communicatie tekent voor de teksten en de vormgeving, met uiteraard een actieve bijdrage van BCD zelf.

Met zijn nieuwe onlinemagazine wil BCD naar eigen zeggen het leven van zakenreizigers en travelbookers makkelijker maken, door hen in een paar minuten op de hoogte te brengen van praktische tips en tools, nieuwe gadgets en ervaringen van andere zakenreizigers. Het e-magazine is overal en altijd toegankelijk via smartphone, tablet of desktop.

Op de startpagina wordt steeds een actueel thema in de kijker gezet. Daarna volgen er vier rubrieken. In de eerste rubriek vertellen een zakenreiziger en travelbooker over hun ervaringen met het thema. Dan volgt een rubriek met praktische tips gerelateerd aan het centrale thema. Verder staat er een 'zakenreisstad' in de schijnwerpers - met handige informatie voor zakenreizigers. Tot slot is er een rubriek met een poll, enquête, game of ranking.

“Met dit nieuwe magazine willen we zowel zakenreizigers als travelbookers bereiken. Zij vormen immers een belangrijk deel van onze doelgroep,” zegt Heinz Jennewein, SVP EMEA bij BCD Travel. “Het biedt ons een mooie kans om een relatie op te bouwen met onze reizigers. Veel zakenreizigers reizen immers met BCD Travel, zonder het te beseffen. Via Move On willen we hen op een directere manier bereiken en helpen om zakenreizen aangenamer en efficiënter te maken.”