Alyssia Cnudde is nieuwe aanwinst Ogilvy Social.Lab

Ogilvy Social.Lab verwelkomt Alyssia Cnudde als account executive voor de Bacardi-Martini merken. Ze legde reeds een interessante weg af in de marketing- en communicatiewereld en begint nu aan een nieuwe uitdaging.
Cnudde begon haar carrière bij marketingbureau 20something en ging vervolgens aan de slag als account executive bij Centigrade Europe in Eindhoven. Voor haar nieuw avontuur bij Ogilvy Social.Lab verhuisde ze terug naar haar thuisstad Brussel. Als account executive met een expertise in PR zal Cnudde vooral werken op projecten voor de Bacardi-Martini groep in samenwerking met account manager Anneleen Coppens.
Wat haar het meest aanspreekt bij deze nieuwe job is de mogelijkheid om haar creatieve kant te laten zien, alsook om deel uit te maken van een geïntegreerd bureau waar advertising, social media, strategie en communicatie samenkomen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





