
Patrick De Pelsmacker
De American Academy of Advertising reikt jaarlijks de Ivan L. Preston Outstanding Contribution to Research Award uit. Deze award eert personen die op een duurzame en systematische manier hebben bijgedragen aan het academisch onderzoek naar reclame (advertising). Vorige week overhandigde de Academy tijdens haar conferentie in Dallas de award aan Patrick De Pelsmacker, professor marketing aan Universiteit Antwerpen. Prof. De Pelsmacker is de eerste academicus van Europa die deze prestigieuze award in de wacht sleept en wordt op deze manier deel van een vooraanstaand clubje academici.“Wees moedig. Doe wat je graag doet. En doe dingen die betekenis en impact hebben,” wou De Pelsmacker nog kwijt aan het internationale publiek van academici en marketeers.
De American Academy of Advertising is een organisatie van academie en professionals met een interesse in reclame en reclame-onderzoek. Deze organisatie is tevens de uitgever van de Journal of Advertising, the Journal of Current Issues and Research in Advertising, the Journal of Interactive Advertising.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]