De American Academy of Advertising reikt jaarlijks de Ivan L. Preston Outstanding Contribution to Research Award uit. Deze award eert personen die op een duurzame en systematische manier hebben bijgedragen aan het academisch onderzoek naar reclame (advertising). Vorige week overhandigde de Academy tijdens haar conferentie in Dallas de award aan Patrick De Pelsmacker, professor marketing aan Universiteit Antwerpen. Prof. De Pelsmacker is de eerste academicus van Europa die deze prestigieuze award in de wacht sleept en wordt op deze manier deel van een vooraanstaand clubje academici.“Wees moedig. Doe wat je graag doet. En doe dingen die betekenis en impact hebben,” wou De Pelsmacker nog kwijt aan het internationale publiek van academici en marketeers.
De American Academy of Advertising is een organisatie van academie en professionals met een interesse in reclame en reclame-onderzoek. Deze organisatie is tevens de uitgever van de Journal of Advertising, the Journal of Current Issues and Research in Advertising, the Journal of Interactive Advertising.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]