AMMA 2022: deadline inzendingen 18 maart

Awards / News

CommPass maakte onlangs nog het nieuwe reglement en de activiteitenkalender van de AMMA 2022 bekend. Nu is ook geweten tot wanneer deelnemers de tijd hebben om hun cases in te zenden: 18 maart 2022 om middernacht.

Deelnemen kan in 15 categorieën:

- Best Media Strategy
- Best Use of Data (NEW)
- Best Creative Media Use
- Best Use of Performance Marketing
- Best Use of Native & Content
- Innovation & Development of the Year
- Media Research of the Year
- Best Use of 1 Medium (NEW)
- Best Long Term Media Strategy (NEW)
- Media Brand of the Year
- Advertising Brand of the Year (NEW)
- Media Saleshouse of the Year
- Media Advertiser of the Year
- Media Agency of the Year
- Special 2022: Sustainable Media Award

De voorwaarden voor deelname vind je hier. Mis ook de Masterclass "Bouw een sterk AMMA dossier" op 8 februari niet. Leen Schramme, chief strategy officer bij Wavemaker, geeft je gouden tips om een sterk AMMA dossier te maken en je kansen te verhogen om een AMMA Award in de wacht te slepen. Info & inschrijving vind je hier.

Blokkeer nu ook in je agenda:
29 maart: AMMA Research & Innovation Session
16 juni: AMMA Ceremony