De Annual of Master in Media Awards, samengevat als AMMA, hebben als doel het marketing- & communicatievak te promoten door de beste resultaten inzake media-expertise van het land te bekronen. De AMMA behandelen de vakgebieden met betrekking tot onderzoek, mediaplanning en strategie, vernieuwingen in verhandeling van mediaruimte en het creatieve omspringen met media.
Dit jaar vinden de AMMA Awards plaats op 27 april. Deelnemen kan in 10 categorieën: Best Media Strategy, Best Creative Media Use, Media Research of the Year, Best Use of Interactive, Best Use of Performance Marketing, Best Use of Social & Content, Media Sales House of the Year, Media Advertiser of the Year, Innovation & Development of the Year en Media Agency of the Year.
Wie wil, kan zijn of haar dossier nog steeds inzenden voor 28 februari middernacht. Meer informatie vindt u op de website. Doen!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]