Amplifon vergeet Werelddementiedag niet

Op Werelddementiedag vond Amplifon het belangrijk om stil te staan bij de grootste behandelbare factor van dementie: gehoorschade. Studies hebben namelijk aangetoond dat mensen met onbehandeld gehoorverlies tot wel 5 keer meer risico lopen op dementie.
Om mensen bewust te maken van dit risico maakten Amplifon en Happiness Brussels een audiocampagne die bewijst dat gehoorschade niet zo onschuldig is als het lijkt. Gelukkig kan het helpen om vaker, én vooral vroeger, gratis je gehoor laten controleren door een gehoorexpert.
Credits:
Client: Amplifon
Client Contacts: Dominique Le Belhomme
Agency: Happiness Brussels
CEO: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos
Copywriter NL: Jarne Eetesonne
Copywriter FR: Hippolyte Messi Hermans, Stéphane Opdenbosch
Strategic Director: Isabelle Koelman
Business Director: Hans Smets
Account Management: Yente Janssen
Head of Design: Dries Lauwers
Graphic design: Karel Chanterie
Audio Production: Sonhouse – Rosalba Angioletti, Thierry Van Durme
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]