Op Werelddementiedag vond Amplifon het belangrijk om stil te staan bij de grootste behandelbare factor van dementie: gehoorschade. Studies hebben namelijk aangetoond dat mensen met onbehandeld gehoorverlies tot wel 5 keer meer risico lopen op dementie.
Om mensen bewust te maken van dit risico maakten Amplifon en Happiness Brussels een audiocampagne die bewijst dat gehoorschade niet zo onschuldig is als het lijkt. Gelukkig kan het helpen om vaker, én vooral vroeger, gratis je gehoor laten controleren door een gehoorexpert.
Credits:
Client: Amplifon
Client Contacts: Dominique Le Belhomme
Agency: Happiness Brussels
CEO: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos
Copywriter NL: Jarne Eetesonne
Copywriter FR: Hippolyte Messi Hermans, Stéphane Opdenbosch
Strategic Director: Isabelle Koelman
Business Director: Hans Smets
Account Management: Yente Janssen
Head of Design: Dries Lauwers
Graphic design: Karel Chanterie
Audio Production: Sonhouse – Rosalba Angioletti, Thierry Van Durme
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]