An Louwagie versterkt UBA

News / People

Als director operations staat An Louwagie sinds kort met een team in voor de interne werking van UBA. Louwagie was meer dan 25 jaar actief bij Black Tiger Belgium (voorheen Bisnode) in verschillende sales-, marketing-, communicatie- en consultancyrollen. Data en technologie waren daarbij haar voornaamste instrumenten en data driven marketing naar consumenten en bedrijven stond daarin telkens centraal. Merkenmarketeers rekenden op haar CRM-expertise om hun prospectie- en loyaltyprogramma’s op te zetten en te optimaliseren.

“Volgens mij ben ik besmet met de datavariant' is een scheurkalenderquote die me op het lijf geschreven is,zegt An Louwagie. Ik ben dan ook bijzonder verheugd dat ik het datavirus ook bij UBA verder mag verspreiden en samen met het team volop kan inzetten op ‘customer intimacy’ met onze leden, partners en stakeholders. UBA heeft al een aanbod ontwikkeld voor en door merkenbouwers dat gefocust is op belangenvertegenwoordiging, opleiding en netwerking. Onze uitdaging? Voor elk merk en elke merkenbouwer de juiste mix uit dat aanbod in de verf zetten en laten evolueren. Een uitdaging die ik met veel enthousiasme opneem.