An Louwagie versterkt UBA

Als director operations staat An Louwagie sinds kort met een team in voor de interne werking van UBA. Louwagie was meer dan 25 jaar actief bij Black Tiger Belgium (voorheen Bisnode) in verschillende sales-, marketing-, communicatie- en consultancyrollen. Data en technologie waren daarbij haar voornaamste instrumenten en data driven marketing naar consumenten en bedrijven stond daarin telkens centraal. Merkenmarketeers rekenden op haar CRM-expertise om hun prospectie- en loyaltyprogramma’s op te zetten en te optimaliseren.
“Volgens mij ben ik besmet met de datavariant' is een scheurkalenderquote die me op het lijf geschreven is,” zegt An Louwagie. “Ik ben dan ook bijzonder verheugd dat ik het datavirus ook bij UBA verder mag verspreiden en samen met het team volop kan inzetten op ‘customer intimacy’ met onze leden, partners en stakeholders. UBA heeft al een aanbod ontwikkeld voor en door merkenbouwers dat gefocust is op belangenvertegenwoordiging, opleiding en netwerking. Onze uitdaging? Voor elk merk en elke merkenbouwer de juiste mix uit dat aanbod in de verf zetten en laten evolueren. Een uitdaging die ik met veel enthousiasme opneem.”

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






