Android en Bicky lanceren nieuwe Bicky Moments

4schools / Crea / News

Een Bicky? Altijd goed, op elk moment. En Bicky-momenten zijn talrijk. Daarom breit creative agency Android een vervolg aan de campagne die het vorig jaar lanceerde voor Bicky. Het resultaat: een nieuw set aan Bicky Moments die zin doen krijgen in deze onweerstaanbare snack.

“Bicky is altijd goed, voor iedereen en om het even waar. Die gedachte trekken we verder in deze nieuwe Bicky Moments,” vertelt Anneloes Dekkers, brand manager bij GoodLife Foods. “Of je ‘m nu tactisch bewaart als latenightsnack na het feesten, of in huis haalt als afsluiter van, laten we het een ‘zeer gezellige’ avond noemen: Bicky maakt elk moment hélemaal compleet, met goesting en een vette knipoog.”

“En wie herkent de frietkater niet,” vult Arne Meganck, creative director bij Android, aan. “Eerst jezelf volproppen voor de televisie, dan het knopke open en alles goed laten zaken. Uit het leven gegrepen (lacht).” Wie laten zakken hoort, denkt meteen aan De Slimste Mens. “Dé ideale link om dit najaar de handen in elkaar te slaan via een sponsorship,” gaat Arne Meganck verder.

Elk moment is dus ideaal voor een Bicky. En dat kan vanaf nu écht eender wanneer, want samen met deze campagne worden ook de Bicky-diepvriesburgers in de spotlight gezet. “Zo scoort elke Bicky-fan altijd een Bicky, op elk mogelijk moment. En da’s echt altijd goed,” besluit Anneloes Dekkers.

De campagne wordt uitgerold via verschillende formats, waaronder online advertising, pre rolls op YouTube en een luik op televisie, met sponsoradvertising tijdens De Slimste Mens ter Wereld.

Credits: 

Client: Bicky (GoodLife Foods)

Client contact: Anneloes Dekkers, Tom Stevens

Agency: Android

Account: Julia Digan, Wim Van Deun

Creative director: Arne Meganck

Creatives: Lisa Decré, Elias Dewulf, Dennis Janssens

Design: Marte Feyen, Maxim Segers

Productie: Crush

Director/photographer: Britt Guns

Producer: Amélie Vancampen

Production assistant: Emma Schiettecatte

DOP: Joey Tuyaerts

First assistant camera: Michiel Lateur

Photo assistant: Angie Dekkers

Food styling: Louise De Brabandere

Art director: Marthe Hespel

Styling: Eveline Briand

Make up: Madona Iremashvili

Gaffer: Bram Lens

Postproductie: Wenneker

Post producer: Mirjam De Vreese

Offline Editor: Liesbeth Van Sele

Grader & Online Editor: Sarah-Marie Ingelaere

Sound design & voice over: Studio Helsinki