Android en Bicky lanceren nieuwe Bicky Moments

Een Bicky? Altijd goed, op elk moment. En Bicky-momenten zijn talrijk. Daarom breit creative agency Android een vervolg aan de campagne die het vorig jaar lanceerde voor Bicky. Het resultaat: een nieuw set aan Bicky Moments die zin doen krijgen in deze onweerstaanbare snack.
“Bicky is altijd goed, voor iedereen en om het even waar. Die gedachte trekken we verder in deze nieuwe Bicky Moments,” vertelt Anneloes Dekkers, brand manager bij GoodLife Foods. “Of je ‘m nu tactisch bewaart als latenightsnack na het feesten, of in huis haalt als afsluiter van, laten we het een ‘zeer gezellige’ avond noemen: Bicky maakt elk moment hélemaal compleet, met goesting en een vette knipoog.”
“En wie herkent de frietkater niet,” vult Arne Meganck, creative director bij Android, aan. “Eerst jezelf volproppen voor de televisie, dan het knopke open en alles goed laten zaken. Uit het leven gegrepen (lacht).” Wie laten zakken hoort, denkt meteen aan De Slimste Mens. “Dé ideale link om dit najaar de handen in elkaar te slaan via een sponsorship,” gaat Arne Meganck verder.
Elk moment is dus ideaal voor een Bicky. En dat kan vanaf nu écht eender wanneer, want samen met deze campagne worden ook de Bicky-diepvriesburgers in de spotlight gezet. “Zo scoort elke Bicky-fan altijd een Bicky, op elk mogelijk moment. En da’s echt altijd goed,” besluit Anneloes Dekkers.
De campagne wordt uitgerold via verschillende formats, waaronder online advertising, pre rolls op YouTube en een luik op televisie, met sponsoradvertising tijdens De Slimste Mens ter Wereld.
Credits:
Client: Bicky (GoodLife Foods)
Client contact: Anneloes Dekkers, Tom Stevens
Agency: Android
Account: Julia Digan, Wim Van Deun
Creative director: Arne Meganck
Creatives: Lisa Decré, Elias Dewulf, Dennis Janssens
Design: Marte Feyen, Maxim Segers
Productie: Crush
Director/photographer: Britt Guns
Producer: Amélie Vancampen
Production assistant: Emma Schiettecatte
DOP: Joey Tuyaerts
First assistant camera: Michiel Lateur
Photo assistant: Angie Dekkers
Food styling: Louise De Brabandere
Art director: Marthe Hespel
Styling: Eveline Briand
Make up: Madona Iremashvili
Gaffer: Bram Lens
Postproductie: Wenneker
Post producer: Mirjam De Vreese
Offline Editor: Liesbeth Van Sele
Grader & Online Editor: Sarah-Marie Ingelaere
Sound design & voice over: Studio Helsinki
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]