Bepublic en Bereal krijgen een head of news. Ann Van Mullem, tot nu chef nieuws van de VTM-nieuwsdienst, bouwt vanaf 17 september de 'nieuwswaardige aanpak' van beide bureaus verder uit. Bepublic (corporate PR) en Bereal (vastgoed-PR) ontwikkelen communicatiestrategieën voor bedrijven, organisaties en overheden door gebruik te maken van journalistieke technieken en door in te spelen op de actualiteit.
Ann Van Mullem, van opleiding licentiaat in de Communicatiewetenschappen en gegradueerde in Amerikaanse Studies, werkte meer dan 25 jaar bij Medialaan. Eerst als journalist op de VTM-nieuwsdienst, later ook voor het actualiteitenmagazine Telefacts en voor Royalty. Nadien werkte ze jarenlang als eindredacteur. De laatste jaren was ze als chef nieuws verantwoordelijk voor onder meer de nieuwsgaring. Van Mullem werkte een kwarteeuw lang dagelijks mee aan de groei van VTM. De terroristische aanslagen van 9/11, het failliet van Sabena, het proces Dutroux: telkens stond ze mee op de eerste rij. Vandaag zet ze haar expertise dus voort ten dienste van Bepublic en Bereal. Bepublic geeft strategisch communicatie-advies, crisiscommunicatie en mediatraining aan klanten als Telenet, Acerta en Eneco. Bereal hanteert onder leiding van Dajo Hermans dezelfde nieuwsaanpak, maar richt zich specifiek op bedrijven uit de ruime vastgoedsector. Tot de klanten behoren onder meer Century 21, Besix en Immovlan. Bepublic en Bereal vormen, samen met het financiële pr-bureau Comfi, de PR Services van Mediafin.