AP Hogeschool gaat dieper in op content marketing

In opvolging van het congres Content Rules!? vorig jaar organiseert AP Hogeschool een modulaire posthogeschoolvorming content marketing. In vier complementaire sessies krijgen deelnemers een update in deze marketing & communicatiediscipline. Op het programma van deze modulaire posthogeschoolvorming staan vier sessies met elk hun eigen invulling. Verspreid over drie avondsessies en een sessie op het Belgian Corporate Video Festival probeert AP Hogeschool in te zoomen op de verschillende aspecten van content marketing en zo iedereen met een interesse in content marketing up-to-date te houden.
Tijdens de eerste sessie, die doorgaat op 23 april, situeert AP Hogeschool content marketing en heeft de hogeschool het over de nieuwste trends. Sessie twee op 7 mei handelt over het belang van creativiteit in content marketing. Op 14 mei volgt sessie drie, die dieper ingaat op de nieuwste distributiemodellen van content, en sessie vier op 31 mei heeft het over het gebruik van video in content marketing. Deze laatste sessie wordt gegeven op het Belgian Corporate Video Festival. Meer info over het programma en inschrijvingen vindt u op de website van Content Rules!?.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]