ApaqW en Secondfloor kiezen voor bio

Op 9 juni lanceerde ApaqW, in samenwerking met Secondfloor, haar campagne ten gunste van de bio-sector rond het thema vertrouwen, “Bio My Choice”. Voor de gelegenheid werkte het bureau een radio, SoMe, YouTube en programmatic videocampagne uit. Er werd samengewerkt met acht ambassadeurs in acht video’s voor de digitale component van de
campagne.
Om het imago van bio te moderniseren, creëerde Secondfloor bovendien een nieuwe website (onafhankelijk van apaqw.be) om mensen te helpen bij het vinden van bio-producten in Wallonië en om alle informatie over certificering, labels en controles van de biologische sector te verstrekken. Alle video’s kunnen daar worden bekeken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]