Op 9 juni lanceerde ApaqW, in samenwerking met Secondfloor, haar campagne ten gunste van de bio-sector rond het thema vertrouwen, “Bio My Choice”. Voor de gelegenheid werkte het bureau een radio, SoMe, YouTube en programmatic videocampagne uit. Er werd samengewerkt met acht ambassadeurs in acht video’s voor de digitale component van de
campagne.
Om het imago van bio te moderniseren, creëerde Secondfloor bovendien een nieuwe website (onafhankelijk van apaqw.be) om mensen te helpen bij het vinden van bio-producten in Wallonië en om alle informatie over certificering, labels en controles van de biologische sector te verstrekken. Alle video’s kunnen daar worden bekeken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]