Apple stopt met de productie van zijn mixed reality headset, de Apple Vision Pro, na tegenvallende verkoopcijfers in de Verenigde Staten. Gelanceerd begin 2024 voor de prijs van 3.500 euro leek de headset meer gericht te zijn op ontwikkelaars dan op het grote publiek, waardoor Meta met zijn Quest 3, dat voor 550 euro verkocht wordt, in een sterke positie bleef.
Thierry Jourquin, CEO bij XRintelligence, deelde zijn mening over dit onderwerp:
Een terugblik naar toen het PUB-team deze nieuwe technologie testte! 🤩
Voir cette publication sur Instagram

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







