Apple stopt met de productie van zijn mixed reality headset, de Apple Vision Pro, na tegenvallende verkoopcijfers in de Verenigde Staten. Gelanceerd begin 2024 voor de prijs van 3.500 euro leek de headset meer gericht te zijn op ontwikkelaars dan op het grote publiek, waardoor Meta met zijn Quest 3, dat voor 550 euro verkocht wordt, in een sterke positie bleef.
Thierry Jourquin, CEO bij XRintelligence, deelde zijn mening over dit onderwerp:
Een terugblik naar toen het PUB-team deze nieuwe technologie testte! 🤩
Voir cette publication sur Instagram
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]