Ark Communicatie bestaat 20 jaar en dat was de ideale aanleiding voor een bezinningsmoment ten kantore van het bureau:"Welk parcours legden we de voorbije jaren af en waar willen we de komende 20 jaar naartoe? Het is een understatement om te zeggen dat de wereld intussen gigantisch is veranderd. Onderweg zijn we een paar keer verveld om mee te groeien en bij te blijven. Zo waren we een van de pioniers op het vlak van marketing automation en hebben we ons meer en meer toegelegd op b2b-marketing."
Sinds een jaar of vijf maakt Ark deel uit van BBN Ltd (BBN) – een groot internationaal netwerk van b2b-bureaus – en is Ark enorm geëvolueerd. Vandaag is men er naar eigen zeggen klaar om zich sterker dan ooit te profileren als dé b2b-marketingexpert voor nationale en vooral internationale merken. Als exclusieve Belgische BBN-partner en aandeelhouder heeft ARK BBN een inhouseteam van zo’n 15 experts die de lokale markten en gevoeligheden kennen. Tegelijkertijd kan men er een beroep doen op de wereldwijde expertise en ervaring van meer dan 1.100 collega’s in 27 landen. Onder het motto ‘We love boring’ lanceert Ark daarom met gepaste trots Ark BBN: "Omdat ‘saaie’ merken of producten vaak veel boeiender en uitdagender zijn dan hun hippe b2c-collega’s. En omdat ze gewoon een gespecialiseerde partner verdienen."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]