ARK daagt uit op WebTomorrow

ARK pakt uit met een gewaagde campagne tijdens WebTomorrow, gisteren en vandaag in Flanders Expo Gent. Tijdens dit evenement rond digitale impact daagt ARK de 1300 deelnemers uit om een marketingtrofee te winnen.
De strategische marketing- en communicatie-experts van ARK staan stevig in hun schoenen, en dat laten ze ook zien. Op hun stand – in de netwerkruimte van WebTomorrow – poten zij een winnaarswand neer, waar bezoekers letterlijk en figuurlijk op de eerste plaats gezet worden. Niet alleen ervaren ze hoe het voelt om een marketingtrofee binnen te rijven, ARK biedt gasten ook de mogelijkheid tot een verruimend gesprek met een van hun specialisten. Wie het aandurft om voor de wand plaats te nemen, krijgt na het event een e-mail met zijn of haar winnaarsfoto en een link naar de gratis online toolkit op de vernieuwde website van ARK. De tools rond o.a. contentmarketing, customerjourneymapping en marketingautomatisering zetten potentiële klanten op koers naar de award van hun dromen. Op weg naar winst kunnen zij zich laten begeleiden door de professionals van ARK.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]