ARK daagt uit op WebTomorrow
ARK pakt uit met een gewaagde campagne tijdens WebTomorrow, gisteren en vandaag in Flanders Expo Gent. Tijdens dit evenement rond digitale impact daagt ARK de 1300 deelnemers uit om een marketingtrofee te winnen.
De strategische marketing- en communicatie-experts van ARK staan stevig in hun schoenen, en dat laten ze ook zien. Op hun stand – in de netwerkruimte van WebTomorrow – poten zij een winnaarswand neer, waar bezoekers letterlijk en figuurlijk op de eerste plaats gezet worden. Niet alleen ervaren ze hoe het voelt om een marketingtrofee binnen te rijven, ARK biedt gasten ook de mogelijkheid tot een verruimend gesprek met een van hun specialisten. Wie het aandurft om voor de wand plaats te nemen, krijgt na het event een e-mail met zijn of haar winnaarsfoto en een link naar de gratis online toolkit op de vernieuwde website van ARK. De tools rond o.a. contentmarketing, customerjourneymapping en marketingautomatisering zetten potentiële klanten op koers naar de award van hun dromen. Op weg naar winst kunnen zij zich laten begeleiden door de professionals van ARK.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]