ARK pakt uit met een gewaagde campagne tijdens WebTomorrow, gisteren en vandaag in Flanders Expo Gent. Tijdens dit evenement rond digitale impact daagt ARK de 1300 deelnemers uit om een marketingtrofee te winnen.
De strategische marketing- en communicatie-experts van ARK staan stevig in hun schoenen, en dat laten ze ook zien. Op hun stand – in de netwerkruimte van WebTomorrow – poten zij een winnaarswand neer, waar bezoekers letterlijk en figuurlijk op de eerste plaats gezet worden. Niet alleen ervaren ze hoe het voelt om een marketingtrofee binnen te rijven, ARK biedt gasten ook de mogelijkheid tot een verruimend gesprek met een van hun specialisten. Wie het aandurft om voor de wand plaats te nemen, krijgt na het event een e-mail met zijn of haar winnaarsfoto en een link naar de gratis online toolkit op de vernieuwde website van ARK. De tools rond o.a. contentmarketing, customerjourneymapping en marketingautomatisering zetten potentiële klanten op koers naar de award van hun dromen. Op weg naar winst kunnen zij zich laten begeleiden door de professionals van ARK.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]