Geheel in lijn met de integratie van de programmatorische en mobiele expertise (respectievelijk Affiperf en Mobext) verwelkomt Havas Media een nieuwe medewerker die de leiding op zich zal nemen van de Trading Desk. Het gaat om de 37-jarige Arnaud Destrée.
Dankzij het parcours dat hij heeft afgelegd bij bedrijven als AdUx, Omnicom Media Group en Group M, waar hij de kans kreeg zijn kennis op het gebied van programmatic marketing en data te vervolmaken, beschikt Arnaud Destrée over een solide ervaring en een duidelijk beeld van de uitdagingen die hem in 2018 te wachten staan bij de Trading Desk. Arnaud Destrée: “Het is belangrijk dat we onze werkmethoden doen evolueren zodat we aan de adverteerders datgene kunnen leveren waarop ze recht hebben: efficiëntie, transparantie evenals een toegenomen en nauwkeuriger gebruik van de data. Bovendien zal de toenadering tussen Affiperf en Mobext ons toelaten de programmatic marketing beter te positioneren in de omnichannel-strategie van de adverteerders.”
Hugues Rey, CEO Havas Media, stelt vast dat het ecosysteem, zeker programmatic marketing, een bijzonder concurrentiële omgeving is en voortdurend evolueert: "Het is dan ook belangrijk om te blijven investeren in talenten die bij machte zijn de activiteiten te doen evolueren. Programmatic marketing is een activiteit die de volledige aandacht van de Groep Havas krijgt: het beste bewijs daarvan bestaat in het feit dat alle entiteiten van de Groep (20.000 personen) deelnemen aan ons opleidingsprogramma '100% Programmatic'."