Op 21 november, werden de Belgian Fashion Awards uitgereikt. Die awarduitreiking, die intussen toe was aan zijn derde editie, werd in het leven geroepen om zowel in binnen- als buitenland de reputatie, creativiteit en diversiteit van de Belgische mode in de schijnwerpers te zetten.
Eén van de zeven uitgereikte awards is de ‘Fashion brand of the Year’, een publieksprijs waarvoor Belgische merken zich kandidaat stelden. Het grote publiek kon online zijn favoriet kiezen uit een finale selectie van 10 Belgische merken, geselecteerd door een professionele jury. Arte, een premiummannenlabel met streetwearziel, wint deze prijs. Dat merk begon als kledinglabel, maar evolueerde geleidelijk aan naar een multidisciplinair creatief huis. Grafisch ontwerp en andere beeldende kunst vormen er de basis van de collecties. De andere genomineerden in deze categorie waren Bonjour Maurice, Façon Jacmin, Filles a Papa, Howlin, La fille d’O, Léo, Natan, Mieke Dierckx en Snobe.
Deze derde editie werd georganiseerd door Knack Weekend, Le Vif Weekend, Flanders DC (Flanders District of Creativity), MAD, Home of Creators en WBDM (Wallonie-Bruxelles Design Mode). Een overzicht van alle winnaars vindt u op de website van de Belgian Fashion Awards.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]