Artes, D-artagnan en Omdat Het Kan Soundsystem shtampen blokparty uit de grond
Voor veel studenten is de blok de zwaarste en meest stressvolle periode van het jaar. Ook voor de studenten bouw. Daarom organiseerde bouwbedrijf Artes dé ultieme blokpauze in de vorm van een knallende livestream met Omdat Het Kan Soundsystem. Communicatiebureau D-artagnan bouwde onder de naam ‘Artes Party Builders’ de strategie en het communicatieplan uit.
Bouwonderneming Artes Group is al jarenlang de trouwe partner van D-artagnan. Daarom deden de kampioenen van de bouw beroep op het Brugse bureau voor de uitwerking, de strategie, het design en de communicatie voor de activatie die perfect binnen het huidige Employer Branding verhaal past. Onder de naam Artes Party Builders, werd een online campagne gelanceerd via touchpoints op Google, Facebook, Instagram en TikTok. Hier kregen studenten de kans om toegang te krijgen tot het event. Bovendien kregen de eerste honderd inschrijvingen een gratis anti-stresspakket met tal van leuke en branded gadgets in de bus. Via een tweede fase werden de socialemediakanalen opnieuw ingezet, gericht op studenten met FOMO als herinnering aan het event én de hoofdprijs: een festivalticket!
En de resultaten? Wel, die mogen er zijn! Op sociale media haalde men een totaal bereik van 158.046. En na amper 5 dagen liepen de inschrijvingen op tot 280!
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]