deBottomline danst de lente in met Lauranne Melaerts
News / People / Sub
Sinds 17 maart heeft deBottomline er een extra troef bij – want op […]
Onderzoek Adobe: AI transformeert consumentengedrag in Europa
News / Research / Retail / Sub
Steeds meer Europeanen vertrouwen op AI-assistenten om te winkelen, reizen te plannen en […]
Thomas Verbraeken versterkt Propaganda Group
News / People / Sub
Cypres en We Are Digital (beide deel van Propaganda Group) gingen halverwege het […]
6 op de 10 Belgen vrezen een Derde Wereldoorlog volgens nieuwe peiling Kantar Insights
Media / News / Research / Sub
62,1 procent van de Belgen vrezen dat er een Derde Wereldoorlog zal uitbreken, […]
AKQA Brussels maakt verborgen suikers zichtbaar voor het Nieuwsblad
Crea / News / Sub
Iedereen weet dat cola en snoep slecht voor ons zijn, maar wat we […]
At the table houdt het kort voor GAIA
Crea / News / Sub
Voor de nieuwste sensibiliseringscampagne van GAIA, ontwikkelde at the table de kortste kortfilm […]
Philippe Warzée (PUB Magazine) : 2025... het jaar waarin?
Communication / News
Eind 2022 schreef Fons Van Dyck ‘Marketing in oorlogstijd’. Kort samengevat: de merken […]
DAZN VOERT STRIJD TEGEN PIRATERIJ OP
Media / News / Sub
Na een gerechtelijke uitspraak op vraag van DAZN, hebben de telecomoperatoren Proximus, Telenet, […]