Van aandacht naar actie met programmatic DOOH (white paper)
Communication / Marketing / Media / News / Sub
Displayce en Happydemics onthullen het echte potentieel van programmatic DOOH in een nieuwe […]
‘United for Influencers’ zet belangrijke stap naar heldere richtlijnen en betere samenwerking
Communication / News / Sub
De Belgische influencersector zette een duidelijke stap richting meer professionalisering, betere bescherming van […]
Maak je klaar voor een nieuw seizoen boordevol Creative Belgium-events!
4schools / News
Creative Belgium organiseert een reeks events voor studenten die nieuwsgierig zijn naar de […]
Google veroordeeld tot betaling van 76 miljoen euro aan Proxistore
Media / News / Sub
De ondernemingsrechtbank van Nijvel heeft bevestigd dat Google 76 miljoen euro moet betalen […]
Slice zet vriendschap centraal in zomercampagne van Maes
4schools / Crea / Media / News
Maes wil hét bier zijn dat symbool staat voor échte, fijne momenten onder […]
Streamz kiest voor MMBSY als partner in crime voor binge-waardige influencer content
Budgets / News / Sub
Het Antwerpse PR- en contentmarketingbureau MMBSY en Streamz slaan de handen in elkaar. […]
Songtradr brengt B2B-muziekbedrijven samen onder MassiveMusic
Marketing / News / Sub
Songtradr, het toonaangevende B2B-muziektechnologiebedrijf, brengt 7digital, Big Sync Music, Musicube en Resonance Sonic […]
Welke Belgische campagnes scoorden een D&AD Award in 2025?
Awards / News / Sub
Dit jaar stonden verschillende Belgische campagnes in de spotlight tijdens de D&AD Awards, […]