{ONDERZOEK} B2B-marketing onder druk: aandacht wordt schaarser, video maakt het verschil
Marketing / News / Research / Sub
In het huidige complexe en competitieve B2B-landschap noemt 91 procent van de marketeers het […]
Lieselotte Beutels versterkt het digital-, motion- en contentteam van Cypres
News / People / Sub
Lieselotte Beutels is onlangs toegetreden tot het team van Cypres als project manager. […]
Muriel Dressen sluit zich aan bij Bauer Media Outdoor (Clear Channel)
News / People / Sub
Een professionele verandering voor onze voormalige collega Muriel Dressen. Ze sluit zich nu […]
Adhese versterkt commercieel team met retailmedia-veteraan Bas Oudejans
News / People / Retail / Sub
Het onafhankelijke advertentieplatform Adhese, gespecialiseerd in retailmedia en technologische oplossingen, breidt zijn commerciële […]
Erik Toresson Hellqvist wordt head of marketing & communications van Göteborg Film Festival
News / People / Sub
Erik Toresson Hellqvist is benoemd tot nieuwe head of marketing and communications van […]
Nieuwsbarometer 2025: vier op de tien jongeren twijfelen aan betrouwbaar nieuws op sociale media
4schools / Media / News / Research
De Arteveldehogeschool lanceert de derde editie van de Nieuwsbarometer: een tweejaarlijks onderzoek naar […]
ING sponsort naast de Red Flames ook alle jongerengoals met TBWA
Crea / News / Sub
Binnenkort is het weer zover: het EK vrouwenvoetbal. Als trotse partner van onze […]
Fairebel-landbouwers nemen het heft in eigen handen met Shake
Crea / News / Sub
Fairebel, de (h)eerlijke melk, lanceert samen met communicatiebureau Shake een nieuwe campagne die […]