AS Adventure op pad met Native Nation

Om de kerstcampagne voor A.S. Adventure op social media de nodige aandacht te geven, bedacht Native Nation #christmasinthewoods, ofwel een origineel outdoor kerstfeest. Ergens diep in ‘the middle of nowhere’, kwamen vijf travel blog/vloggers bij elkaar om kerst te vieren. Een knetterend kampvuur, warme dranken en uiteraard geroosterde marshmallows vormden het decor voor een gezellig onderonsje waar Sam Debruyn, Tatyana Beloy, Zoë van Gastel, Eva Landuyt en Yannick Merckx hun meest avontuurlijke ervaringen uitwisselden. Samen bereiken deze social media iconen meer dan 400.000 volgers pal in de doelgroep van de outdoor- en lifestylespecialist.
De travel influencers mochten bovendien een vriend(in) uitnodigen, die elk een kerstgeschenk uit het uitgebreid aanbod van A.S. Adventure hadden voorzien. Omdat A.S. Adventure en Native Nation geloven in de kracht van branded storytelling via social video, werd het hele gebeuren van begin tot golden hour gefilmd. Op deze manier konden de influencers niet alleen de beste foto’s via hun eigen social media kanalen verspreiden, maar laat het A.S. Adventure toe om de content op verschillende eigen kanalen in te zetten. De campagne is nog maar net uit de startblokken en behaalde ondertussen reeds meer dan 10.000 likes.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]