At the table duikt in de jaren ‘80 voor Joe

Muziekzender Joe zendt elk jaar opnieuw een top van de jaren ’80 uit. Zij zochten daarvoor een leuk overkoepelend concept om dit aan te kondigen. At the table kwam met het idee ‘The 80’s stappen op tram 4!’, om de 40ste verjaardag van de jaren tachtig te vieren. Samen met de ondertussen wereldberoemde illustrator Musketon stak men alles in een typische eighties illustratiestijl.
Tram 4 werd de hoofdvisual en daarnaast kon je enkele Joe-DJ’s herkennen, artiesten uit die periode én allerlei leuke details en gadgets die je in één oogopslag 40 jaar terug katapulteerden. Alle DJ’s gebruiken hun tekening als profielfoto op social en de details van de tekening werden leuke stickers en gifjes. De opvallende visual werd enorm gesmaakt door het publiek en de luisteraars genoten volop van de 80’s hits…


Credits
Client: Joe
Contacts: Veerle Van Den Bergh
Agency: At-thetable
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Els Verhofstede
Creation: Maike Borms
Account: Julie Standaert
Agency Producer: Karen Strypens
Illustration: Musketon

PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]