At The Table, de brand studio van DPG Media, creëerde niet enkel de campagne voor ‘Blind Getrouwd’, maar verraste de kijker ook met een actie. Ze lanceerden, samen met Deliveroo, de Blind Order. Vanaf 10 april kunnen de durvers onder de kijkers een Blind Order, een echt verrassingsdiner, plaatsen via de Deliveroo-app. Wie het avontuur aandurft, kiest uit de deelnemende restaurants zijn lokale favoriet en laat zich dan culinair verrassen door de chefs.
De restaurants reageerden enthousiast. Er staan er ondertussen al meer dan 85 (in Brussel en Vlaanderen) op de Blind Order-kaart. En natuurlijk, rekening houdend met de huidige omstandigheden, levert Deliveroo de bestelling contactloos en veilig bij u thuis.
Client: Deliveroo
Contacts: Rodolphe Van Nuffel
Agency: At-thetable
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Maike Borms & Els Verhofstede
Account : Renaat Delporte
Animation: Eindelijk Vrijdag
Audio: Brandy