At The Table en Deliveroo bestellen blindelings

Crea / News / Retail

At The Table, de brand studio van DPG Media, creëerde niet enkel de campagne voor ‘Blind Getrouwd’, maar verraste de kijker ook met een actie. Ze lanceerden, samen met Deliveroo, de Blind Order. Vanaf 10 april kunnen de durvers onder de kijkers een Blind Order, een echt verrassingsdiner, plaatsen via de Deliveroo-app. Wie het avontuur aandurft, kiest uit de deelnemende restaurants zijn lokale favoriet en laat zich dan culinair verrassen door de chefs.

De restaurants reageerden enthousiast. Er staan er ondertussen al meer dan 85 (in Brussel en Vlaanderen) op de Blind Order-kaart. En natuurlijk, rekening houdend met de huidige omstandigheden, levert Deliveroo de bestelling contactloos en veilig bij u thuis.

Credits

Client: Deliveroo 

Contacts: Rodolphe Van Nuffel

Agency: At-thetable

CD: Sebastien Van Reet 

Creation: Maike Borms & Els Verhofstede

Account : Renaat Delporte

Animation: Eindelijk Vrijdag

Audio: Brandy