Door te besparen op vaste kosten, kan je rijker leven. De nieuwste campagne van Independer wil de Belg dan ook nog meer aanzetten tot vergelijken van prijzen. Om hen zo te helpen overstappen naar meer voordelige aanbieders van onder andere telecom, energie, financiën en verzekeringen.
Dat vertaalde At-thetable in een campagne die via verschillende kanalen vanaf 9 mei werd verspreid. In de online- en tv-spot vindt geld letterlijk z’n weg terug naar de handtas van iemand die naar Independer.be surft. En in de ads ontdek je via de search history dat je, wanneer je Independer.be hebt ontdekt, wat meer geld overhoudt voor leuke dingen.
Credits
Client: Independer
Contacts: Kenneth Vansina
Agency: at-thetable
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Sven van Hooydonck
DTP: Thomas Ploem, Jochen Verpaele
Strategic Planner: Jorian Vanvossel
Account Manager: Renaat Delporte
Account Director: Julie Standaert
Performance Marketing: Jonas Sprengers
Production Cy: Diplomat
Director: Sidney Van Wichelen
Executive Producer: Joachim Veyfeyken, Erik Van Overloop
DOP: Piet Deyaert
- Casting: We Want You
- Online/offline: Uncanny
- VFX: Divide
- Sound: Sonhouse
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]