We lieten er Kerst en Nieuwjaar, en zelfs Driekonigen en Lichtmis overheen gaan, maar we blikken nog even terug naar de intrede van de Goedheilig Man in december 2019. Voor de voorlopig laatste aflevering van de dagelijkse talkshow Wat een Dag op VTM bedacht at-thetable, de brand studio van DPG Media, een originele vorm van product placement. Speciaal ter ere van Sinterklaas ondertitelde ze het programma in de ABC-letterkoekjes van LU.
Wie donderdagavond 5 december op VTM afstemde, kon er niet naast kijken: in de speciale Sinterklaas-aflevering van Wat een Dag, de dagelijkse talkshow met Davy Parmentier, bestonden de ondertitels van het programma voor één keer niet uit letters, maar uit de letterkoekjes van het merk LU. De stunt werd aangekondigd met een 7 seconden billboard voor en na het programma. Bovendien konden de kijkers ook alle letterkoekjes, gebruikt voor de ondertiteling van het programma, winnen. Daarvoor moesten ze het aantal gebruikte letterkoekjes inschatten. De kijker wiens antwoord het dichtst bij het totaal aantal gebruikte letterkoekjes zat, won de volledige ondertiteling in letterkoekjes. 4.086 om precies te zijn. Genoeg om toe te komen tot volgend jaar.
Credits
Client: Mondelèz - LU
Contact: Luc Van Wichelen
Agency: at-thetable
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Joeri Van Den Broeck & Dieter De Ridder
Account: Renaat Delporte
Graphic design: Thomas Ploem
Production Company: The Breakfast Club
Audio: Brandy Jingles
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]