At-thetable stunt met ondertitels voor Lu

We lieten er Kerst en Nieuwjaar, en zelfs Driekonigen en Lichtmis overheen gaan, maar we blikken nog even terug naar de intrede van de Goedheilig Man in december 2019. Voor de voorlopig laatste aflevering van de dagelijkse talkshow Wat een Dag op VTM bedacht at-thetable, de brand studio van DPG Media, een originele vorm van product placement. Speciaal ter ere van Sinterklaas ondertitelde ze het programma in de ABC-letterkoekjes van LU.
Wie donderdagavond 5 december op VTM afstemde, kon er niet naast kijken: in de speciale Sinterklaas-aflevering van Wat een Dag, de dagelijkse talkshow met Davy Parmentier, bestonden de ondertitels van het programma voor één keer niet uit letters, maar uit de letterkoekjes van het merk LU. De stunt werd aangekondigd met een 7 seconden billboard voor en na het programma. Bovendien konden de kijkers ook alle letterkoekjes, gebruikt voor de ondertiteling van het programma, winnen. Daarvoor moesten ze het aantal gebruikte letterkoekjes inschatten. De kijker wiens antwoord het dichtst bij het totaal aantal gebruikte letterkoekjes zat, won de volledige ondertiteling in letterkoekjes. 4.086 om precies te zijn. Genoeg om toe te komen tot volgend jaar.
Credits
Client: Mondelèz - LU
Contact: Luc Van Wichelen
Agency: at-thetable
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Joeri Van Den Broeck & Dieter De Ridder
Account: Renaat Delporte
Graphic design: Thomas Ploem
Production Company: The Breakfast Club
Audio: Brandy Jingles
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]