Bij belangrijke aankopen vergelijkt de Belg doorgaans alles tot in de kleinste details. En dat weten ze maar al te goed bij Independer.be. In hun nieuwste campagne met At-thetable herinnert het vergelijkingsplatform iedereen dan ook graag aan de belangrijkste vergelijking van allemaal.
In de tv-spots, die volledig in 3D werden opgemaakt door het post-productiehuis VAZE, zien en horen we wat er in het hoofd omgaat van zo’n typische detail-vergelijker. Tot de stem van Independer die gedachtegang onderbreekt met een belangrijk advies: “... maar vergeet dan ook niet je verzekeringen te vergelijken!” Want door autoverzekeringen, woningverzekeringen of zelfs telecom-pakketten te vergelijken valt er héél wat geld te besparen.
Deze friendly reminder van Independer.be en At-thetable is dit voorjaar terug te vinden op heel wat kanalen. Onder meer tv-spots waar je niet naast kan kijken – wellicht door al dat Independer-paars – maar ook radio, print en online bannering.
Credits
Client: Independer
Contacts: Kenneth Vansina
Agency: at-thetable
CD: Sebastien Van Reet
Copywriting: Gregy Vergauwen
Strategy: Jorian Vanvossel
Account: Julie Standaert, Pauline Tembuyser
Graphic design: Thomas Ploem
Production: VAZE
VFX & 3D Director: Jonathan Cuvelier
Sound: Brandy
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]