Bij belangrijke aankopen vergelijkt de Belg doorgaans alles tot in de kleinste details. En dat weten ze maar al te goed bij Independer.be. In hun nieuwste campagne met At-thetable herinnert het vergelijkingsplatform iedereen dan ook graag aan de belangrijkste vergelijking van allemaal.
In de tv-spots, die volledig in 3D werden opgemaakt door het post-productiehuis VAZE, zien en horen we wat er in het hoofd omgaat van zo’n typische detail-vergelijker. Tot de stem van Independer die gedachtegang onderbreekt met een belangrijk advies: “... maar vergeet dan ook niet je verzekeringen te vergelijken!” Want door autoverzekeringen, woningverzekeringen of zelfs telecom-pakketten te vergelijken valt er héél wat geld te besparen.
Deze friendly reminder van Independer.be en At-thetable is dit voorjaar terug te vinden op heel wat kanalen. Onder meer tv-spots waar je niet naast kan kijken – wellicht door al dat Independer-paars – maar ook radio, print en online bannering.
Credits
Client: Independer
Contacts: Kenneth Vansina
Agency: at-thetable
CD: Sebastien Van Reet
Copywriting: Gregy Vergauwen
Strategy: Jorian Vanvossel
Account: Julie Standaert, Pauline Tembuyser
Graphic design: Thomas Ploem
Production: VAZE
VFX & 3D Director: Jonathan Cuvelier
Sound: Brandy
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]