Slorpt telecombedrijf AT&T imediabedrijf Time Warner op? AT&T heeft daar ongeveer 85 miljard dollar voor over. Maar de mededingingsautoriteiten moeten wel nog hun goedkeuring geven. Time Warner is nog maar enkele jaren bekomen van het avontuur dat het aanging door te fuseren met AOL, kort voor de internetbubbel van 2001. Dat liep slecht af, en internetbedrijf AOL is na de 'defusie' intussen een deel van... een telecombedrijf, Verizon.
Time Warner omvat Warner Bros, Turner Broadcasting System (CNN, Cartoon Network, Boomerang, TNT, TCM...) en Home Box Office, beter bekend onder zijn afkorting HBO. Maar de overname is niet zomaar een financiële transactie, of een poging om gewoon de grootste te zijn. In een gesprek met de pers, afgelopen zaterdag, zei Jeff Bewkes, ceo van Time Warner, dat de overeenkomst met AT&T tot innovatie in de reclamewereld zal leiden, zo meldt onder meer Ad Age. Bewkes is ervan overtuigd dat advertenties efficiënter zullen worden en niet in elk gezin dezelfde zullen zijn. De wedloop naar gepersonaliseerde advertenties speelt duidelijk op alle niveaus een rol!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]