Attentie gevraagd (en gevonden)

Consumentengedrag is geen kattenpis. Smartphones, social media, new technologies…  het duizelt voor veel bedrijven en de aandacht van de consument trekken is moeilijker dan ooit. Nieuwe generaties vergen bovendien een nieuwe aanpak. Om nog te zwijgen van allerhande (privacy)regelgeving, wantrouwen tegenover gezagsargumenten, fake news en ga maar door.
In The Age of Attention gaan Erik Saelens en Nicoline Spruijt van Brandhome in op al deze uitdagingen en hun (handleiding' is tijdelijk gratis te downloaden via de website van Brandhome. Bedrijven (en met name de marketingafdelingen) moeten dringend samenzitten met de consumenten en persoonlijker worden, geven we hier alvast mee: "Because if you don’t follow them, they won’t follow you."

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


