Consumentengedrag is geen kattenpis. Smartphones, social media, new technologies… het duizelt voor veel bedrijven en de aandacht van de consument trekken is moeilijker dan ooit. Nieuwe generaties vergen bovendien een nieuwe aanpak. Om nog te zwijgen van allerhande (privacy)regelgeving, wantrouwen tegenover gezagsargumenten, fake news en ga maar door.
In The Age of Attention gaan Erik Saelens en Nicoline Spruijt van Brandhome in op al deze uitdagingen en hun (handleiding' is tijdelijk gratis te downloaden via de website van Brandhome. Bedrijven (en met name de marketingafdelingen) moeten dringend samenzitten met de consumenten en persoonlijker worden, geven we hier alvast mee: "Because if you don’t follow them, they won’t follow you."
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]