Audi en DDB lanceren #untaggable Audi Q2

De Audi Q2 is een van de nieuwe paradepaardjes van het Duitse automerk. Deze SUV laat zich door zijn veelzijdige verschijning niet makkelijk in één vakje stoppen en kreeg het predicaat #untaggable mee. Deze internationale positionering werd door Audi België en DDB Brussels op een slimme manier gebruikt voor de lancering van het model. Samen met Clear Channel bedachten ze #untaggable outdoor posters. Op abribussen werd een sticker gekleefd van de Audi Q2, op de roterende abribussen wordt vervolgens telkens een nieuwe foto met andere baan getoond. Hierdoor zie je de Audi Q2 rondrijden in drie verschillende omgevingen, een uiting van zijn #untaggable karakter.
Deze outdoor stunt werd uitgevoerd in Brussel en Antwerpen. Audi wilde zijn nieuwe Audi Q2 op een opvallende manier lanceren, daarom vormde DDB de traditionele 2m² affiche om tot een dynamisch medium.
https://vimeo.com/198049774
Credits
Client: Vincent Thys
Account team: Francis Lippens, Fiona Amoroso, Sarah Savoir
Creative directors: Peter Ampe, Odin Saillé
Creation: Laurent Righetti & Roberto Salvador
Design: Adam Kozlowski & Benjamin Hiff
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]