Audi laat bioscoopbezoekers zinderen in 4DX-spot

Ga je dezer dagen naar de nieuwe Star Wars kijken in de nieuwe 4DX-zalen van Kinepolis, dan mag je je nog voor het begin van de film aan een gezonde dosis spanning verwachten. Audi Sport verrast de Belgische bioscoopbezoekers namelijk op een spectaculaire autorit in 4DX, een primeur in België.
Dankzij geavanceerde bewegende stoelen en wind-, licht- en misteffecten in de bioscoopzaal, waan je je tijdens de spot aan boord van één van de racende Audi RS-modellen. « Niets gaat boven het adrenalinegevoel wanneer een auto met 610 pk een reeks haarspeldbochten bedwingt. Die sensatie kunnen we nu overbrengen aan het groter publiek dankzij de 4DX-bioscooptechnologie, » zegt Sofie Luyckx, PR manager Audi. « We zijn dan ook erg enthousiast over deze nieuwe Audi-spot. » De 4DX-spot is te zien en vooral te ervaren vanaf vandaag 20 december in Kinepolis Brussel, Kinepolis Antwerpen en Pathé Charleroi. Voor het concept en de productie van de virtuele spot bundelden Brightfish, de regie voor bioscoopreclame in België en het communicatiebureau Prophets de krachten.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]