Ga je dezer dagen naar de nieuwe Star Wars kijken in de nieuwe 4DX-zalen van Kinepolis, dan mag je je nog voor het begin van de film aan een gezonde dosis spanning verwachten. Audi Sport verrast de Belgische bioscoopbezoekers namelijk op een spectaculaire autorit in 4DX, een primeur in België.
Dankzij geavanceerde bewegende stoelen en wind-, licht- en misteffecten in de bioscoopzaal, waan je je tijdens de spot aan boord van één van de racende Audi RS-modellen. « Niets gaat boven het adrenalinegevoel wanneer een auto met 610 pk een reeks haarspeldbochten bedwingt. Die sensatie kunnen we nu overbrengen aan het groter publiek dankzij de 4DX-bioscooptechnologie, » zegt Sofie Luyckx, PR manager Audi. « We zijn dan ook erg enthousiast over deze nieuwe Audi-spot. » De 4DX-spot is te zien en vooral te ervaren vanaf vandaag 20 december in Kinepolis Brussel, Kinepolis Antwerpen en Pathé Charleroi. Voor het concept en de productie van de virtuele spot bundelden Brightfish, de regie voor bioscoopreclame in België en het communicatiebureau Prophets de krachten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]