Audi stunt aan Brussel-Centraal

Audi Import heeft voor de lancering van de nieuwe Audi A4 voor een opvallende stunt gezorgd aan het Brusselse Centraal Station. Om duidelijk te maken dat het nieuwste model uitgerust is met de veilige adaptieve Matrix LED-lichten, werden voetgangers en fietsers letterlijk in de spotlight gezet door een reuzehoog billboard (210 m²). Een idee van DDB Brussels en gerealiseerd met de hulp van Clear Channel.
Voetgangers en fietsers die langs het grote bord passeerden, werden letterlijk in de spotlight gezet. Net zoals de nieuwe Audi A4 dat met zijn adaptieve koplampen doet. Hiermee bewijst Audi dat technologie niet alleen mooi, maar ook veilig kan zijn. De actie werd ondersteund door een nationale banner-campagne.
Client: Audi Import
Marketing Manager: Frédéric Hurchon
Advertising Manager: Hubert Hollemaert
Agency: DDB
Creative Director: Peter Ampe & Odin Saillé
Creative Team: Rom&John
Strategy: Dominique Poncin & Maarten Van Daele
Account team: Axelle de Terwangne, Olivia Naudts
TV-Producer: Brigitte Verduyckt
PR: Kenn van Lijsebeth
Production company: Wenneker
Director: Peter Neyt
Media: Clear Channel Baudouin Van de Berg
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]