Aurélie Clément trading & revenue director RMB

News / People

AurelieClementBAurélie Clément gaat een nieuwe uitdaging aan en neemt de leiding over van de afdeling 'Trading & Revenue', de tweede commerciële pijler van RMB. Ze neemt de fakkel over van Massimo Papa, die acht jaar lang deze functie uitoefende. Aurélie Clément sloot zich in 2008 aan bij de grote RMB-familie als account manager TV in de commerciële afdeling, om vervolgens het 'Trading & Revenue'-team te versterken als client service manager.
Sinds het bedrijf enkele maanden geleden werd gereorganiseerd, kreeg deze afdeling een meer commerciële functie en werd Aurélie Clément benoemd tot head of trading, een van de pijlers van de huidige structuur. Ze is er hoofdzakelijk verantwoordelijk voor begeleiden van de teams die instaan voor de nationale en rechtstreekse klanten, en voor de ontwikkeling van de functie 'Platform Expert'. Sinds1 februari 2019 maakt Aurélie Clément deel uit van het directiecomité in de rol van trading & revenue director. Massimo Papa (adjunct-algemeen directeur) blijft verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het bedrijf en superviseert voortaan de afdelingen Sales (Gregory Vandenschrick), Trading & Revenue (Aurélie Clément) en Technology.
Met deze aanpak wil de regie nog meer samenhang creëren in haar acties die inspelen op de noden van de markt. Het is de bedoeling om haar klanten en media/partners in regie via een versterkt front dichter bij elkaar te brengen. Tegelijk zal RMB ook de meest adequate producten en diensten blijven aanbieden. Algemeen directeur Yves Gérard, die de zakenrelaties en de concurrentiepositie van de regie nauwlettend blijft volgen, legt zich voortaan toe op de ontwikkeling van het bedrijf. Zodoende superviseert hij de afdelingen Development & Partnership (Catherine Servaes) en Marketing & Communication (Sandrine Penninckx), en ook de begeleiding en bezieling van de huidige en toekomstige RMB-filialen.
Aurélie Clément wil graag zo snel mogelijk de nieuwe professionele uitdaging aangaan: "Van de vele uitdagingen die de afdeling en ons vak in het algemeen bieden, zal ik me prioritair toespitsen op de ontwikkeling van onze klantenservice en een vlottere toegang tot de RMB-inventarissen. Daarbij blijf ik ook aandacht besteden aan het behouden en creëren van waarde voor onze mediapartners. Het is een uitdaging met verschillende aspecten: human interest, strategie, technologie en (gezond) zakelijk inzicht! Ik ben blij dat ik lid word van het directiecomité van RMB en deel hun dynamisme en strategische visie".