Autodelen maakt radiodebuut met Karakters

In opdracht van Karakters mochten de freelance creatieven van What’s in a name? hun zinnen zetten op het radiodebuut van Autodelen.gent. Het werd een aanstekelijke spot met muziek in en een hoofdrol voor de Gentse rapgroep Überdope. Wie de song ‘rap’ deelt, maakt ook nog eens kans op een elektrische fiets.
Credits:
Client: Autodelen
Agency: Karakters
Contact: Sigrid Eggermont
Concept: What’s in a name?
Script: Bruno Seys, Filip Vandewiele
Radio Direction: Bruno Seys, Filip Vandewiele
Artist: Überdope
Sound production: Roundhouse
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]