Autodelen maakt radiodebuut met Karakters

In opdracht van Karakters mochten de freelance creatieven van What’s in a name? hun zinnen zetten op het radiodebuut van Autodelen.gent. Het werd een aanstekelijke spot met muziek in en een hoofdrol voor de Gentse rapgroep Überdope. Wie de song ‘rap’ deelt, maakt ook nog eens kans op een elektrische fiets.
Credits:
Client: Autodelen
Agency: Karakters
Contact: Sigrid Eggermont
Concept: What’s in a name?
Script: Bruno Seys, Filip Vandewiele
Radio Direction: Bruno Seys, Filip Vandewiele
Artist: Überdope
Sound production: Roundhouse
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]