AutoGids en AutoWereld worden groener

AutoGids liet een onderzoek uitvoeren waaruit blijkt dat 2020 het jaar van de elektrificering van het Belgische wagenpark gaat worden: bijna een derde van de automobilisten die aangeven dit jaar een nieuwe auto te zullen kopen, zouden kiezen voor een elektrische auto (9,6 procent) of een hybride (21,9 procent).
Bij AutoGids en AutoWereld - twee titels van Produpress - gaat men nu het aanbod afstemmen op dat gegeven, en automobilisten nog beter informeren over alternatieve aandrijvingen. Zo kreeg de website AutoGids.be er al een speciale sectie MyGreenCar bij. Die sectie zal dit jaar nog aangevuld worden met praktische tools en nog meer pertinente tips en informatie. Overigens organiseren AutoGids en AutoWereld dit jaar twee Green Days (in mei en oktober), waar automobilisten en fleetmanagers kunnen komen kennismaken met het actuele aanbod aan alternatieve aandrijvingen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]