Autosalon: geen stand, wel adverteren?

Tijdens het komende Autosalon, van 13 tot en met 22 januari 2017, zullen opnieuw een massa mensen naar de Heizelpaleizen afzakken. Om een nieuwe auto te kopen, uit interesse, of gewoon als uitstap. Eén ding hebben ze echter allemaal gemeen : het zijn geïnteresseerde actieve consumenten.
Omdat een nieuw snoepje het best kan geproefd worden, een deo best getest en alleen een staaltje tandpasta kan overtuigen, ontwikkelde Media Expo in samenwerking met Febiac nieuwe promomogelijkheden. Zo kunnen adverteerders vanaf 2017 intensief samplen aan de in- en uitgangen van het salon. Maar ook tijdens het beursbezoek kan u de consument producten aangeboden krijgen (eventueel door de below-bureaus van de adverteerders).

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


