Elke maand analyseert Auxipress in samenwerking met PUB Magazine het volledige Belgische media-universum en wordt een thematische barometer opgesteld van wat de voorbije 30 dagen het nieuws haalde.
Ontdek voor deze derde editie de 15 meest besproken Belgische CEO’s in de geschreven pers, online, op radio en televisie tussen 1 en 30 september. Identificeer de merken die er op vooruit zijn gegaan, maar ook de merken die het meest aan zichtbaarheid in de Belgische media zijn verloren!
Deze barometer werd ontwikkeld dankzij Free Insights, de gratis newsjacking tool van Auxipress. Met Free Insights kunt u inspiratie opdoen voor uw communicatie en inspelen op het meest recente nieuws dankzij dashboards die 24/7 worden bijgewerkt!
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]